Mange och andra stjärnor :)

Gårdagskvällen spenderades på Kåren, ingen vanlig kårkväll dock utan en annan variant. Min käre vän Mange stod för en del av underhållningen i form av gitarrspel och sång. Det kom dock betydligt mycket fler folk än väntat så det lilla dansgolvet fick öppnas och tyvärr störde musiken därifrån Manges låtar lite, men vad gör man när 350 studenter ramlar in?! Hur som helst var det en trevlig kväll och en nykter Sofie.



På vägen hem, sådär vid 04-tiden, diskuterades stjärnhimlen. Vi var/är oense om vi här i Sverige har samma stjärnbilder hela året, eller om det förändras beroende på hur jorden snurrar. Vet du? Jag ska iallafall försöka ta reda på det för jag tror att jag har (mest) rätt.

Nu väntar snart en fika med Matilda och sedan ska det packas inför morgondagens resa norrut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0