Magiskt var ordet.

Lördagen var magisk. Bland festens 20-talet gäster fanns en trollkarl, och jösses vad imponerad jag blev. Vips så låg det en lök under en kaffekopp och vips så var ett armband borta från någons handled. Jag tappade bokstavligt talat hakan mer än en gång. Vilka partytrick!! Förutom detta så fanns en regel, alla skulle bära den vacrka Snövitperuken på en bild... Såhär snygga (hmm...) blev Jenny och jag.


Igår kom Rickard och hälsade på och jag satte honom i arbete nästan direkt, stackarn. Men är man så oteknisk som jag är så behöver man ibland lite hjälp, och det bästa med honom att han inte ger sig förrän allt är fixat. Jag tror det kallas tålamod, något jag inte har särskilt gott om. Såklart lyckades han styra upp allt så nu funkar det som det ska igen, tack min fina vän!

Nu ska det snart kikas lite på stiliga fotbollskillar... På tal om det, i helgen gick Hälsinglands egna fotbollsgala av stapeln och priset för bästa kvinnliga spelare gick till en Ljusnetjej (som denna säsong spelat med Team Hudik). Grattis Malin, du är bäst!

...och på rymmen från Laik (fast det är vi ju numer allihopa..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0