Jag är nog lite småkär...

Sen sist har jag hunnit med en hel del, lite bibblan-plugg, lite Kåren och lite fredagsmys hos Alex med bland annat pizzabakning och Idol.

Eftersom jag såhär i uppsatstider är trött på alla dessa ord blir det inte alltför många sånna idag, här kommer några bilder istället... 

Mina fina tjejer Jenny och Sara..


Johanna, min huskompis :)


Jonas och Rasmus, den sistnämnde skulle vara nykter men nåt gick lite snett :)


Bollnäskillen visar stolt upp sin svart-vit-randiga Ljusnetröja!


Förmodligen stans smidigaste Sara :)

Som sagt, kan man bli lite annat än småkär efter gårdagens Idol?! Jag har inte hållit mig i tv-soffan på fredagar, men jag valde rätt vecka att göra det på. Fy tusan vad bra killen är! Vinner inte Erik så vet inte jag...


Ikväll väntar umgänge med min andra Jenny, min Stockholms-Jenny :)


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0