Idag har varit en sådan dag.

Vissa dagar går det inte särskilt bra att skriva på den där uppsatsen som jag önskar vore färdig nu. Idag har varit en sådan dag. Jag har suttit i bibblan likt de andra dagarna denna vecka, skillnaden är dock att jag nog mer har tittat på min bordsherre Backström när han knappat på tangenterna, än att själv trycka på mina. Det finns så mycket annat som snurrar runt i mitt huvud just nu, kanske är det därför koncentrationen inte är på topp, kanske är det helt enkelt så att vissa dagar inte är till för att plugga på.

Så istället för att sitta kvar i bibblan till 16-tiden som de andra dagarna tog jag mitt pick och pack och spatserade över till kårhuset redan vid tre. Där väntade en pratstund med ett stycke ordförande, dock diskuterades inte skolfrågor utan lite annat smått och gott. Att lätta hjärtat och höra någon annans tankar på saker och ting är nyttigare än man många gånger tror. 

Du är en klok människa och en fin vän Rickard, en sådan man ska hålla fast vid.

         


                      


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mm men nu är det inte långt kvar och vi kommer att bli klara! :) Härligt härligt! Nu ska jag ta itu med mitt hem igen!

2009-11-29 @ 13:18:14
URL: http://alexiandria.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0