Det närmar sig...

Så har snart ännu en dag gått och datumet för inlämningen av uppsatsen närmar sig med stormsteg. Jag vet egentligen inte om det är positivt eller negativt, självklart är det stressande att dagen närmar sig samtidigt som det är skönt, äntligen ser vi slutet! Dagen har som så många andra denna termin tillbringats i bibblan tillsammans med mina vänner i klassen. En sak som är säker är att utan dem hade den här resan varit ännu mer pest och pina! På tal om vänner så har jag nu på kvällningen haft ett trevligt avbrott från uppsatsen i form av besök från ingen mindre än Gefle Studentkårs Vice Ordförande.

Han kan även le och vara glad. Han skrattar ofta, ibland med och ibland åt mig. (Bild från geflestudentkar.se)

Jag är otroligt tacksam för de härliga människor jag har lärt känna under min studietid samtidigt som jag börjar inse att det går mot sitt slut och vi kommer relativt snart att flytta åt olika håll. Frågan är vilka som kommer finnas kvar och vilka som kommer att försvinna med vinden. Hur det än blir vet jag med stor säkerthet att jag funnit vänner för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0