slut på ord.

Mitt ordförråd börjar definitivt ta slut, just nu fungerar i princip bara negativa ord såsom fan, jäklar, helvete osv. Jag svär och jag svär över den här uppsatsen, aldrig ska det bli bra och aldrig ska det heller bra. Just nu känns det som att jag kommer få göra en "Grannen", dvs vara uppe halva, alternativt hela natten för att helvetet åtmistone ska bli någorlunda okej.

Jag är verkligen inte nöjd med något och jag vet redan nu att jag inte heller kommer att bli det, därför har jag utan problem vågat lovat att om jag får ett högre betyg än D så ska jag springa runt huset... naken. Det ska dock tilläggas att jag struntar fullständigt i (och skulle jubla som ingen annan) om jag fick ett E, fan ge mig bara ett godkänt betyg!

Just nu är det enda jag glädjs åt min underbart doftande bukett med liljekonvaljer som jag och Jenny plockade igår. Det är inte mycket, men det är iallafall något.

Kommentarer
Postat av: Raz

Vilket hus? när var hur? must be there! klart du får finbetyg, snåla med linfröna bara! behöver låta kroppen ta upp järnet den behöver!

2009-05-24 @ 18:03:21
URL: http://www.sfg-bloggen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0