I am, I am, I am, I am, I'm your destiny calling

Jag ska låta er slippa höra tjatet om uppsatsen och istället bjuda på några bilder från i onsdags då Melody Club stod på kårens scen. Vi kan säga såhär, det var en rolig kväll där minnena är intakt men aningen suddiga efter att vi norrlänningar förlorat kubben. Jag drar även slutsatsen att det där med och festa tillsammans med Soffan och Emma är aningens farligt, hehe...


  
  


 

Jag vet inte om jag ska skylla på Jennifer eller min playlist på Spotify, men jag går konstant och nynnar på Sweet kisses in the moonlight och i längden blir det lite drygt, även om jag tycker att den är charmig. På tal om charmig, jag har en bild på dig Jennifer som jag inte rikigt vågade lägga upp ;)


Kommentarer
Postat av: Jen

jag tackar å allra ödmjukast för att du inte lägger upp den, gud vet vad den kan föreställa :D



den 4:e efter opponeringen kör vi btw :P eller hur?

2009-05-18 @ 18:19:41
URL: http://littlejen.blogg.se/
Postat av: Sara EE

Vilken ren festglädje :)

2009-05-18 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0