i made it.

Nu tar jag ett välförtjänt uppehåll från min uppsats och likaså ledigt från datorn i några dagar, det behövs verkligen efter detta evigt knapprande på tangetbordet dagarna i ända. Nästan så att jag kan säga: I made it!


Look at me now, I made it
See my hope now, I made it
Reaching things now I never thought possible
Here I am now, I made it
Here is my life, my true dream


Vem hade kunnat tro att jag skulle byta ut Magnus mot något sådant?
...Men jag gillar dessa grabbar, även om ljudet inte va det bästa här.
So long!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas du får en underbar weekend med din mamma och syster! Ska försöka hålla ställningarna här hemma! =)

2009-05-27 @ 12:14:53
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0