En trevlig måndagskväll...

...är precis var det har varit. Jag, Sara och Jenny har hejat på alla som sprungit/gått Vårruset, däribland min och Saras mamma och fastrar, Matilda, Ammie, min vfu-handledare, mina kollegor på sommaren och många fler därtill. Vi har även spanat in killarna i Gefle IF som delade ut medaljer och Peter Siepen som skötte musiken. Därefter tog jag och Jenny en cykeltur upp till ICA i Sätra innan jag lämnade av henne hemma på Glaciär. Snart är det dock inte hemma längre  eftersom Jenny ska bli stadstös i sommar!


Hittade också bilder från eftermiddagen på Matildas balkong i mobilen. Avnjöt en mycket god exotisk fruktsallad tillsammans med Anette och såklart Matilda där i tisdags...



Innan jag sätter punkt för idag vill jag säga Grattis till pappa och till Anna som båda fyller år!

Ps. Klart vi kör den 4:e, vi får dock leta oss en ny religiös byggnad att ha i bakgrunden nu när Emma har flyttat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0