du ska veta att...

...jag saknar att gå upp till dig och bara vara.

...jag saknar att komma till dig och fly verkligheten för en stund.

...jag saknar att ligga på "min del" av sängen och slötitta på tv.

...jag saknar våra goda middagar.

...jag saknar våra promenader.

...jag saknar ditt sällskap.

...jag saknar våra små "äventyr" som alltid innehåller massa skratt.

...jag saknar att umgås över en kopp te.

...jag saknar de stunder vi försökte plugga tillsammans.

...jag saknar att dela vårens solstrålar med dig.

...jag saknar till och med den gula färgen på dina väggar och att gå över vinden x antal gånger om dagen.

...jag saknar att ha dig i samma hus, min underbara vän.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tårarna rinner sakta ner för mina kinder och även näsan började rinna nu. Mascararänder. Jag saknar också allt det där med dig, jag vill ha allt det där igen.

Ifall det blir stavfel så är det för att jag inte riktigt ser vad jag skriver.

Jag saknar dig.

2009-05-20 @ 22:02:57
URL: http://camiebananie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad fint skrivet Sofie. =)

2009-05-21 @ 20:47:21
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0