15 maj

15 maj brukade innebära min namnsdag, men eftersom Sofie är borttaget så tycker jag att alla vi får fira idag ändå, dom valde ju trots allt att behålla Sofia. Så när jag kom hem från skolan hade jag fått ett stort vitt kuvert innehållandes en tidning och ett par trisslotter av mamsen. Att dom alltid kommer ihåg allting, kommer jag också att göra det? Vilken tur förresten att alla som heter Styrbjörn, Engelbrekt osv får ha sina namn kvar, jag känner verkligen jätte många med de namnen men har bara 10-15 stycken med namnet Sofie i min närhet.

Namnsdagsdrink på Berggrenska med Jannice om en stund, det finns alltid en bra ursäkt för att slippa skriva uppsats.

Just det, jag och Alex provade den nya matsäcksmatsalen idag. Helt klart ett godkänt betyg!


Kommentarer
Postat av: Tim

Jag känner igen mig i namnsdagsproblemet, de har tagit bort min namnsdag och istället får Tiburtius ha ensam namnsdag den dagen nuförtiden, elakt och MYCKET konstigt. I vilket fall, grattis på namnsdagen från oss!

2009-05-15 @ 19:21:43
URL: http://skrutten.blogg.se/
Postat av: Syster

Grattis Sis!

Ja, hur mamma kommer ihåg allt är en bra fråga. Jag är väldigt nervös att jag ska glömma bort att ringa till pappa på måndag ;p

2009-05-15 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0