Vad är det frågan om?

Jag tror att han är tillbaka.
Jag pratar om mannen som tycks gilla att hänga i min lägenhet utan att synas. Men visa att han finns här är han inte ett dugg rädd för. För knappt 1 ½ år sedan skrämde han mig så mycket en kväll att jag inte vågade sova hemma, men det ska han inte lyckas med igen. Har ju fått förklarat för mig att han inte vill mig något ont. Men frågan består fortfarande, vem är han och vad vill han?

Den här gången tycker han antigen att jag spelar för hög musik eller så faller den inte haonom i smaken. Helst plötsligt sänks den nämligen och displayen visar att volymen minskar, utan att jag inte är i närheten av varken stereon eller dosan. Har även börjat funderat om han har något att göra med att badrumsskåpet stod helt öppet en morgon samt att dörren var olåst när jag vaknade i torsdags... Detta är saker som sker per automatik så visst kan jag ha glömt att låsa dörren samt stängt skåpet, men att det sker med två dagars mellanrum och nu musiken gör att jag ändå funderar över det... Lite mystiskt är det allt.

Idag har jag och Maria hälsat på hos farbror polisen :) Har även hunnit med en promenad längs hälsans stig med Anette. Nu ska jag bege mig till 9b och kika film och dricka blåbärste. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hojj va läskigt! tur att han är snäll iaf! : ) ja du kan tänka mig att de såg helt annorlunda ut på phi phi, allt försvann ju efter den där vågen... kram!

2009-03-03 @ 19:10:48
URL: http://emzoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0