...jag ljuger så bra...

Om jag tidigare idag råkade nämna något om att jag skulle skriva PM så ljög jag. Jag som är så dålig på att ljuga, ljög så jag nästan trodde mig själv. Men när motivationen är nere på noll och sötaste Skrållis vill leka med mig altenativt sova på tangetbordet, ja tydligen är det bekvämt om man är katt, är det svårt att koncentrera sig. För det där pm:et gott folk är som jag tidigare nämnt aptråkigt...

Blev en sväng till E-Center istället medan mamsen var och simmade på Hällåsen. Och äntligen hittade jag ett par nya löparskor, så nu är det bara för snön och isen att försvinna så ska jag springa som aldrig förr! (påstår jag nu)


Ett stycke sko... presentkort måste vara ett underbart påhitt :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Såg din kommentar om Måns, måste du härmas med ellat Sofie ;) haha fan va dåliga vi är, det är bra att vi inte har samma efternamn iaf =) hoppas du har det bra hemma i Ljusne =) plugg i bibblan nästa vecka om du är här då?

2009-03-10 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0