Onödigt vetande

Onödigt vetande 1:
Kom hem från Maria 21.05 igår, låg i sängen 21.10, sov 21.11 (det kändes som det iallafall). Att spela fotboll tär på krafterna, och idag har jag dessutom ont på alla möjliga ställen. Det var ett tag sedan jag upplevde en träningsvärk som denna, MEN det var roligt att spela!

Onödigt vetande 2:
Idag är det pm-skrivande som står på mitt schema, ska även avsluta min vårstädning som påbörjades igår då gardiner, dukar mm byttes ut. Härligt att det går mot ljusare tider!

Onödigt vetande 3:
Det finns fler stjärnor än det finns sandkorn på alla världens stränder.


Någon som tänkt spendera dagen i bibblan imorgon förresten?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kanske tänker sitta där! Om jag får sällis

2009-03-16 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0