Min onsdag

Jag och Alex har faktiskt haft en effektiv pluggdag, tycker jag. Jag har kommit igång med läsandet till mitt andra PM och det känns på riktigt intressant denna gång. Imorgon har vi bokat ett grupprum hela dagen så vi slipper de högljudda stockholmstjejernas konstanta babbel, ibland orkar man bara inte. Vi har också varit engagerade studenter och röstat i kårvalet. Som tack fick vi en varsin påse gott&blandat...får man rösta igen ;)


Min bokskörd för dagen...

Blev sedan upphämtad av Maria och vi for ut till Ica Maxi, stannande först till på bolaget där Maria handlade upp halva lagret, haha! Vi passade också på att göra våfflor till middag för att fira att Jesus "blev till".

Maria med den lilla vagnen som var otroligt smidig att köra med mellan alla hyllor, speciellt när jag var chaufför.

Kommentarer
Postat av: Syster

Känner jag igen det från Coop kanske?! Haha :)

2009-03-25 @ 21:46:04
Postat av: Alexandra

Jaa det var väldigt dryga ekonomer!! =(

2009-03-25 @ 22:16:49
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0