Årets artister

Jag höll på att sätta frukosten i halsen imorse när jag såg vad som stod i Kuriren. Det avslöjades nämligen vilka artister som kommer till Strömmingsleken i år. (För er som inte vet så är det ungefär samma sak som Cityfesten i Gävle fast i betydligt mindre skala). Och håll i hatten nu, denna gång verkar det som att Rocktools, Nordman och Anna Sahlin får kliva åt sidan till förmån för inga andra än H.E.A.T, Star Pilots och självaste Alcazar! Funderar starkt på att befinna mig i Söderhamn den helgen för att kolla in spektaklet, kan bli roligt!   

Pm:et har blivit några rader längre och snön som vräker ner från himlen har skottats bort från uppfarten en gång. Fortsätter det i samma takt får det snart bli en ny paus från skrivandet för att hjälpa våren på traven.

I min familj finns en medlem som har stor förkärlek till fåglar, varför inte kalla henne för fågelskådare. För såhär kan det se ut en helt vanlig vinterdag... (snön är nämligen inte någon favorit)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0