Dagens...

Dagens möte: Jag hittade min handledare! Eller ja, han hittade mig...  Vi hade ett trevligt (?) samtal och jag tror att det här kommer att bli bra, dock känner jag mig mer stressad över uppsatsen nu. Men det är långt kvar och jag ska hålla mig positiv såhär i början, för ju mer tiden tickar på desto mörkare lär tillvaron bli...

Dagens bästa: Jag klarade tentan i stresskursen! Det behövde jag just nu, för det hade inte blivit mycke tid över att plugga till omtentan såsom min vårtermin ser ut...

Dagens vårtecken : Trots att det sägs vara en otursdag tog jag, i glädjerus av tentaresultatet, fram min cykel för första gången i år. Och jag förstår om ni som känner mig alltför väl nu tror att ni måste besöka Gävle sjukhus. Men hör och häpna, så är inte fallet, jag cyklade nämligen till Willys och hem igen utan att någon olycka hann ske. Det mina vänner händer inte varje dag!

Dagens väder: Snömängden i Ljusne är det dubbla jämfört med Gävle. Ibalnd är jag glad över att bo "i söder".

Dagens mystiska: "Han-som-finns-här-men-som-inte-syns" har återigen problem med min musiksmak. Vissa låtar tycks falla honom i smaken, medan han sänker volymen betydligt under andra. När ska vi komma överens?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0