Torsdag

Idag känner jag åter igen min egen spegelbild, sen om det är något positvt låter jag vara osagt...
 
Har varit på en otroligt seg föreläsning på förmiddagen och nu sitter jag med en kopp ♥-te och funderar på om jag ska orka grabba tag i böckerna, eller om jag ska vänta tills imorgon då jag och Alex ska inta grupprummet. Funderar också på om jag ska följa med Maria och Sanna till kåren där det vankas rockpub imorgon kväll. Det vore roligt att se Nifters spela eftersom jag "känner" deras producent Peter, samt att det är gratis, så egentligen kryllar det inte av godtagbara bortförklaringar. Men vi får se...

1. Mina fotoalbum är tyvärr hemma i Ljusne, men hittade en bild på mig och Peter tagen för en herrans massa år sedan... (jag bjuder på den)
2. Han kallas för PP, vad det står för låter jag vara osagt, men snygg är han iaf!
3. Peter hemma i sin studio.

  

Sist men inte minst, Grattis på födelsedagen Jenny!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0