Onsdag

Idag har bibblan åter haft finbesök, jag och Alex har fått en hel del gjort och imorgon hoppas jag blir klar med mitt PM. Vi varvade dock vårt skrivande med att titta lite på Lilla Sjöjungfrun samt lyssna på några av alla fantastiska Disneylåtar.
 
En glad Alex!                    

Eftermiddagen och kvällningen har spenderats på Flanörs café tillsammans med Anette och Matilda. Vi började lite smått med att smida planer inför vår lilla resa, samt till kommande helg. Det är nästan ett måste att ha något roligt att se fram emot när man sitter med huvudet i böckerna hela dagarna.

Jag vet, absolut inte min musiksmak egentligen, men jag gillar den...


Dead by April - Losing you

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhh vilket hemskt foto av mig!! Usch måste verkligen börja träna nu!! Ses på måndag! =)

2009-03-19 @ 21:34:09
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0