My hero

Hade en mycket trevlig lördagskväll med fröken Wiström. Sparzanza var sådär, jag hör liksom inte skillnad på låtarna vilket gör att det i längden blir lite enformigt. Men det var mycket "okänt" folk på Kåren och det är ju alltid roligt att se nya ansikten. Vi smaskade även på en nachotallrik och vitlöksbröd med tzatziki, till vårat vatten =)

 
  


Kvällens bästa låt var denna (som spelades i bakgrunden medan vi satt i soffan och åt, alltså inte av bandet)


Jag hittade den mycket passande till scener ur Bolt. Jag och Maria såg den igår, men det är absolut ingen höjdarfilm med tanke på att det är Disney. Vart tog de klassiska Disneyfilmerna med all fin musik vägen? Är det sånt här som gäller nu så har det verkligen gått käpprätt nedåt.

Nu väntar jag på ett samtal från min klockrena A-M, det ska bli ett sant nöje att höra hur resan på de sju haven har varit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0