Me, myself and i

En dag i bibblan tillsammans med Alex är avklarad. Vi har ett litet "mission" som inte går sådär jättebra... nu får vi ladda om och hoppas att det blir tredje gången gillt =)

Efter att ha läst Alex blogg där dessa bilder fanns, funderar jag på om jag inte borde bli skådespelerska istället. För visst ser jag flitig och ambitiös ut? (Vilket innebär att bilderna är ett skådespeleri)

 

På väldigt många av de bloggar jag brukar läsa är det ofta bilder på vad de har för kläder på sig. Så nu blir det premiär för mig att visa dagens outfit:

Skor Converse, jeansleggings Gina, linne och jacka HM

Nu har ni fått en stor dos av mig, haha... Men man får vara ego ibland, för det är ju faktiskt MIN blogg trots allt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snor du mina bilder va? haha

Vilket jävla väder vi har va? Tur att vi ska plugga då!!!

2009-03-24 @ 08:42:34
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0