Min lördag+några fredagsbilder

Efter att föregående blogginlägg publicerats har mina åsikter om "rockgrabbarna" ändrats igen, de går numer under kategorin trevliga och med ett stycke humor. Jag fick nämligen äran att tillsammans med min granne eskortera de småslitna grabbarna till kåren där deras minibuss stod parkerad. Så för att ta oss dit packade vi in oss (åtta personer) i en liten bil och det var där mina åsikter började ändras :) När killarna sedan fått in instrumenten och sig själva i den "silvriga faran" så var det bara för mig och Rickard att riva scenen, städa, bära bord osv. Tog omkring fem timmar innan det började likna en matsal igen...

Framåt åtta-tiden var det dags ställa in siktet på Matildas gamla kvarter, nämligen Valbogatan. Där vankades det Mello och alkohol. Ja alltså, alkohol för alla utom mig, låter det bekant kanske? Känns som att jag blivit värsta tråkiga personen,  men jag vill bara bli kvitt den ständiga och eviga förkylningen så jag kan börja träna igen!! Var hur som helst ett gäng blivande sjuksköterskor och sisådär tio andra glada själar samt en vovve närvarande. En trevlig kväll som för vissa är ett minne blott, haha!



Sist men inte minst så kommer här några bilder från i fredags...


Jag, Sanna och Maria på väg till kåren.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0