En toppenkväll!

Det blev helt klart en lyckad kväll igår! Den började med tacos hemma hos Anette och därefter gick vi över till vinet. Lagom till Melodifestivalens början hade hela gänget samlats; Anette, Karin, Matilda, Sandra, Sara, Jenny, (jag) och senare kom även Maria. En mycket trevlig tjejfest blev det och Heartan var också helt okej, dock aningen för mycket folk...
Jag och Matilda passade förresten på att besöka ett tidigare outforskat rum, svängdörrar minsann haha!

  
  
Kikade på "gamla" bilder och vips så var glasögonen åter en



Tack för en toppenkväll mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Anette

Tack själv!! Det var supertrevligt =)

2009-03-01 @ 20:41:23
Postat av: Matilda

Ha ha! Köksbesöket hade jag glömt.. :). Nästa gång provar vi en annan dörr. Ha en bra dag! Kram Kram

2009-03-02 @ 09:10:35
Postat av: Maria

Tack för en toppenkväll, det där lär vi göra om snart!!:)

2009-03-02 @ 09:24:30
URL: http://mariawistrom.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

haha ni verkar haft en rolig kväll :D

Hoppas du får en fortsatt fin eftermiddag!

2009-03-03 @ 16:41:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mmmmm :( Jag saknar.. Trist för mig att jag inte var där... Men för att svara på din fråga: JA! Den affären finns här!! Inte just i stan men ute vid IKEA :) Så nu vet du!

2009-03-03 @ 18:14:01
Postat av: Sandra

Tack för en jättekul kväll! Fina bilder!

2009-03-06 @ 07:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0