Promis, rörmokare och kåren.

Att ha ett lokalsinne är överskattat.
Det blev en lååång promenad i förmiddags. Jag hittade fina videkissar som står i en vas på bordet och påminner mig om våren. Jag hamnade även lite "of road", eller så gick jag "obanat", som killarna i min Abisko-grupp skulle ha kallat det. Jag tror dock att detta kan bli ett bra tussilagoställe lite längre fram emot vårkanten, om jag hittar tillbaka...


Igår hade jag besök av Jenny, samt Sara som trodde att hon var rörmokare. Vattnet rinner nämligen mycket sakta ner i mitt handfat och det påstod sig hon klara av lätt som en plätt. Men jag kände inte för att göra mitt badrum till en bassäng så hon fick inte visa sina talanger, denna gång.

Ikväll väntar Kåren där det åter är dags för ett rockband att ställa sig på scenen, denna gång är det Sparzanza från Karlstad. Vi får se hur det låter, men först väntar Robinson tillsammans med Maria. Sedan hoppas jag att Alexandra och kanske någon till gör oss sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0