...nypremiär, nypremiär...

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men på söndag är det säsongspremiär för Laiks damer att spela match på11-manna plan. Vi har inte tränat på en sådan sedan förra säsongen och vår målvakt har inte stått i ett "stort" mål sedan dess. Kvällen innan är det som bekant Mellofinal vilket för många innebär utgång efteråt, samlingen är kl 07.15 i Ljusne så jag hoppas att alla tagit sig hem från efterfesten innan dess ;) Som om allt detta inte vore nog har jag läst något på våran blogg (http://laiklovers.blogg.se) som gör mig lite smått (läs mycket) orolig, motståndarna är inga mindre än IFK Gävle!

Just det, nämnde jag förresten att jag ska vara med? Nej, tänkte väl det...

Fatta vilket skämt! Inte rört en boll sedan cupen i Gävle för en månad sedan och dessutom haft en seg förkylning som inneburit noll träning...

För er som känner att denna cirkus måste upplevas, så ses vi i Sätra kl 09.00 på söndag! Hah.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till i morgon. Nästan så att man är sugen på att åka dit och kika :). Var dock lite tidigt.

Jag ser fram emot ett inlägg idag om dina tips kring melodifestivalen! KRam kram

2009-03-14 @ 12:26:14
Postat av: Camilla

Me miss you. Säger som Matilda, lycka till imorgon! Kram

2009-03-14 @ 12:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0