Kungen och drottningen på besök!

Får ett sms av Maria vid 17.30 där det står att kungen och drottningen ska visa upp sig på slottstrappan kl 18.00. Jag ligger som ett slakt i soffan, men hallå kungen och drottningen!! Klart jag skulle dit. Tjatade med mig Maria och vi gick i raskt tempo mot söder i mysbyxor. Jovisst, här klär vi inte upp oss för vem som helst =)



  


Uppklädda till tårna och glada efter vårat möte med ers majestäterna!


När jag ändå är inne på kungen så kommer här en bild på kungarna i dansbandsvärlden. Ja, åtminstone var dom det när Magnus var sångare. Jag och Maria tog nämligen vägen förbi Willys på hemvägen och där prydde denna vackra bild staketet, inte mig emot!



Detta var en perfekt avslutning på dagen där jag, Alex, Emma, Erik, Soffan, Peter och Sara har pluggat i bibblan. Ambitiösa som få!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ooooo!! Du har fått se den kungliga vinkningen av Silvia, i egen hög person, live!! Jag är nästan imponerad! ;)

När kommer ni och hälsar på mig? V. 14 kanske?!?!

Kram

2009-03-20 @ 21:53:44
URL: http://camiebananie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0