Iakttagelser

Jag gjorde några iakttagelser igår när jag var ute på min promenad som jag tänkte dela med mig av nu...
- Vad var så spännande i Aftonbladet, eller Expressen, att mannen var tvungen att läsa den samtidigt som han gick över övergångsstället?
- Varför kan inte folk ta bort sin julbelysning i träd och buskar, eller åtminstone låta bli att ha den tänd? Det är snart april för guds skull!
- Hur tänker människor som fortfarande har kvar julstjärnorna i föntren? Längtar de inte efter våren?
...Det finns uppenbarligen de som lever efter sångtexten; "julen varar ända fram till påska". Jag stör mig på dem!

Nu ser jag fram emot att traska bort till Maria om en stund och baka en kladdkaka medan hon ser på Gossip girl. Sedan ska vi kika på Wipeout och gotta oss lite, måste ju ladda batterierna till morgondagens plugg.


Ha en trevlig söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0