Diva.

Kan jag publicera min uppsats på Diva? Nej. Jag fattar noll.Trots att Alex har hjälpt mig att få den i pdf-format så förstår jag inte den tekniska biten som ska göras. Så för att mitt självförtroende inte skulle nå en minusnivå när det kommer till detta område gjorde jag om lite här istället, tyckte att det behövdes en somrigare känsla.

Syrran kom ner till mig i Gävle nu på kvällskvisten och vi sitter och kikar på lite fotboll, dricker te och funderar på hur lillebror har det, nu är det nämligen hans tur att utforska London. När jag ändå är inne på den staden kommer här ytterliggare ett par bilder från vår resa.
Syrran och jag:

"When I get to Warwick Avenue, meet me by the entrance of the tube."


Tower Bridge öppnar sig för att en båt ska åka under.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sicken tut att jag fanns till hands då! =) Ringer dig imorgon kväll och berättar hur A är! Spännande måste jag säga... =)

2009-06-17 @ 23:53:29
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0