Midsommarafton!

Eftersom Sara med familj befinner sig utomlands var planerna för denna dag tvungen att ändras eftersom de är en stor del av den årliga traditionen. Så det var full fart igår men ändå en lugn och mysig dag. Jag följde med mamma och pappa samt två vänner till familjen på diverse aktiviteter på dagen, sånt brukar alltid vara trevligt. Därefter grillade vi hemma i Åänge och sen blev det vilda västern-fest på Bruket.

Första stoppet: Gåsholma, där det skulle springas. Pappas tid: 39 min på 8 km, han springer ifrån mig!


Andra stoppet: Sörljusne där det årliga midsommarfirandet var igång.

Hans-Olov kastar yxa. Har ni inte provat så gör det!

Dags för Hälsingeostkaka, mmmm....

Och dessa roliga lekar, här är Pillan i action.




Dagens finaste krans bar Matilda.


Tredje stoppet: Trolldalen, Växbo.




Fjärde stoppet: Hemma.


Systeryster och jag.


Femte stoppet: Bruket.

Nu: Mot nya äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0