London

- S:t Paul's Cathedral                                                 
- Waterloo
- The Tower of London                                              
- Big Ben
- Tower Bridge                                                             
- Houses of Parliament
- London Bridge                                                          
- 10 Downing Street
- Oxford street                                                              
- Buckingham Palace
- Harrods                                                                      
- Kensington Palace
- Piccadilly Circus                                                       
- Trafalgar Square
- Hyde Park, Green Park, S:t James' Park             
- Camden Market, Notting Hill
- China Town                                                               
- Covent Garden
- Soho                                                                           
- Warwick Avenue
- London Eye

Jag har säkert glömt flera ställen men som ni ser har vi lekt turister i ordets alla bemärkelser.

Vi inleder med en bild på hur glad jag var över att åka ifrån uppsatsen...




  





Om det finns någon som inte känner sig nöjd med dessa bilder finns det ännu fler här, bla på det jag shoppade och massa annat...


Ps. Anette du borde åka till London, det går alldeles utmärkt att ta nightshots där, haha!


Kommentarer
Postat av: Anette

Haha ja jag fåråka dit så jag får knäppa lite bättre bilder än det blev natten i örebro :P

2009-06-07 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0