Jaaaaa!

Äntligen är den ur världen,  uppsatsen är (snart) färdig på riktigt!!
Opponeringen är gjord och nu har vi en vecka på oss att ändra det vi anser är behövligt. Jag känner mig som en ny människa, nåja, åtminstone betydligt gladare och pressen är som bortblåst. Jag är godkänd och det är allt som räknas! Dessutom höll jag på att ramla av stolen när jag pratade med min handledare efter opponeringen. Jag trodde till och med att han hade blandat ihop mig med den andra personen han haft "ansvar" för. Var han hittade alla fina ord undrar jag fortfarande över men ingen blev gladare än jag. Jag gick från skolan i regn och rusk men det kändes som att solen sken och fåglarna kvittrade, är för glad för att se negativt på något just nu.

Nu ska alla väskor som täcker större delen av lägenhetens golv packas, sedan blir det klassfest hos Soffan =) Det är vi värda, såsom vi har slitit vårat hår och lusläst synonymordlistan denna termin.



"Religiösa vänner"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0