Nog vet jag vad jag ska underhålla mig med de kommande dagarna...

Fotbollsträning på fredag, lördag, söndag, tisdag, onsdag, torsdag.
Jobb på måndag, tisdag, onsdag, fredag, lördag, söndag.
Dessutom måste jag hinna öva lite med rockisen också, gick inte så bra sist jag försökte. Förstår inte att man kunde stå och "rocka" så länge förr. Det spelade ingen roll om ringen snurrade runt höfterna, knäna, armarna, halsen eller foten, den höll sig på sin plats utan att dimpa ner i backen. 



Förutom allt detta blir det såklart umgänge med vänner och annat löst folk. Även ett litet mini-äventyr är inplanerat, beror på vädret om det kommer gå av stapeln eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0