Hej hej Sommartider!

Det händer inte så mycket i mitt liv, Alexandra. Det händer liksom inte så mycket i Ljusne, ja förutom det där med sprängämnena då. Jag mest bara jobbar och gör jag inte det så åker jag båt eller badar. Det står Sommar skrivet på det mesta jag gör, en vanlig dag ser ut såhär: cyklar till jobbet 06.45 i klänning (snudd på att det är för varmt redan då), kommer till stugan efter jobbet och badar, tränar fotboll på en grön gräsplan och därefter sover jag i ett rum som är 28 grader varmt.

Det enda jag kan sakna av mina sommaraktiviteter är att åka vattenskidor, men pappa har inte lagt i vår båt än och med morfars går det inte att åka. Det liksom suger i min vattenskidtarm, jag vill, jag vill, jag vill. NU! Att vattnet är 22 grader gör inte det hela mindre lockande. Jo förresten, imorgon börjar Trivselkvällarna på Östra Berget, ännu en aktivitet som hör sommaren till.

Här kommer några bilder från helgen. Lägg märke till min snygga bikini som används vid plasken i stugan, den hade jag när jag gick i åttan men som ni ser är den alltså fortfarande användbar i vissa lägen.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men det är ju inte så lite heller! =) Jag vill också bada, men får vänta till min förkylning har lagt sig. :(

2009-07-02 @ 16:03:05
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0