Storfiskaren Sofie!

För det var faktiskt bara jag som lyckades... (bortsett från morfar som fuskar genom att lägga nät och få 20-talet abborrar och ett gäng laxöringar var och varannan dag.)


Mamma var inte riktigt med i tävlingen men pappa kämpade med kastspöt och syrran metade.


Första parkett, och ja det har hänt att jag ramlat i när jag fått fisk...


Första fångsten, ni ser den väl? ;)


Det tog sig och fiskarna blev något större.


Dags att fixa efterrätt så stövlarna, 6 storlekar för stora, åkte på för ett besök i blåbärsskogen. Man är alltid snyggast i stugan, inget snack om saken.


Till grillspetten servade syrran med vin.

Dags för den tredje låten som jag lyssnat mycket på i sommar:


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha men det är ju ingen som har berättat för mig att du kommer hem igen v33:P då får vi vänta ända till tisda v34 innan vi ses. Nä de där lät inte skojj, jag får ta tag i saken och komma till dig över dagen!!:)

Ja, jag har också längtat att få åka neråt. Trodde inte det skulle bli av men nu tog vi tag i saken och snart bär det av :)

Ringer dig i veckan!

Kramar

2009-07-21 @ 23:37:50
URL: http://mariawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0