Som jag har

rensat jordgubbar idag. 35 liter för att vara exakt.

Jag har ju glömt att visa er vilken fin tröja jag fick när jag fyllde år, titta och njut.



Känner ni för det så är ni självklart varmt välkomna att besöka oss under vår turné. Så att inga missförstånd ska uppkomma berättar jag redan nu att autografskrivningen sker efter matchens slut (för att uppladdningen inte ska störas).

Till C:
Klart att jag kollade posten igår, å tack så jätte mycket för det fina kortet! Det komiska är att jag knåpade ihop ett kort åt dig som jag skulle skicka när du fyllde år men eftersom du kom och bodde hos mig innan gömde jag det på ett bra ställe. Ett mycket bra ställe uppenbarligen för jag har fortfarande ingen aning om var jag lade det, och jag har letat det mer än en gång. Förhoppningsvis hittar jag det när jag ska flytta så då skickar jag det, var inte något speciellt grattiskort utan mer ett "du-och-jag"-kort så det funkar när som helst =)


Kommentarer
Postat av: C

Haha, tror du jag blir förvånad? :)

Du brukar alltid ge så fina kort så jag ser fram emot att få det :) Ha en trevlig helg min vän! Kram

2009-07-10 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0