Min ledig dag...

...har till största del spenderats i Gävle. Vi har sprungit runt i affärer både i stan och Valbo. Men framförallt så har jag vattnat min blomma som hade klarat sig suveränt i tre veckors torka. Dessutom sprang vi på en "kändis" nere på stan, årets Robinson-vinnare! Tyvärr knäcker min morbror mig rejält på den fronten. Han berättade när vi satt och åt tårta i helgen att han hade fått besök på jobbet av deras "granne". Han jobbar på lotsen/sjöfartsverket ute på Bönan i Gävle och där hade en ung kille stått och fotograferats och sedan kommit och pratat med min morbror. Han hade även frågat om han fick följa med ut på en sväng med sjöfartsverkets båt. Vem han är? En ung hockeyspelare med en ekonomiskt säkrad framtid.

Jag ger er en bild tagen av min morbor på (ingen mindre än) Nicklas Bäckström. 

Nu på kvällningen gav vi oss iväg på en cykeltur till stugan där det bla. plockades lite blåbär och smultron, ser redan fram emot frukosten imorgon =) 

Kommentarer
Postat av: C

Du råkade inte kolla posten eller?

Kram

2009-07-09 @ 15:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0