Född den fjärde juli...

...Men redan den tredje började firandet, då var det lagfest och tjejerna kom skönsjungandes in med två tårtor, en till mig och en till Linda (som fyller år idag).

Det är inte lätt att få plats med alla som firar min födelsedag, så därför bestämde jag i år att bara "de närmaste" fick komma på tårtkalas i Åänge. Amerikanerna fick alltså stanna på andra sidan av Atlanten och kalasa där istället. Att säga nej till Jon Bon Jovi, som så gärna ville komma och sjunga min sång för mig, var svårare... karln ser ju bra ut!! Men jag stod på mig och det blev en mysig födelsedag ute på altanen med släkt och vänner.




Som vanligt stog jag för bakningen, en chokladmousse/tryffeltårta och en fylld med "sommarens guld".


Klädsel: Sofie fixar tårta                                  Klädsel: Sofie öppnar paket
 




Vissa åt grisöra medan andra åt tårta...

Jag fick blommor också...


Ena uppryckt på Anna-Marias garageuppfart, vilket är typiskt henne :)
Och en bukett av Sara med noga utvalda blommor.



Några tidigare födelsedagar:

Året var 1985


Dags för 1-års kalas, tårtmonster redan då :)


Förr var det minsann stora paket som gällde, vad hände med dom?

En dockvagn gömde sig däri, självklart rosa...


Efter denna bildkavalkad är det en trött Sofie som blickar fram emot en ny arbetsvecka, som det ser ut nu blir det dock en ledig onsdag, tackar!

Kommentarer
Postat av: Ammie

Grattis i efterskott tjejen!

2009-07-05 @ 22:02:12
URL: http://skrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0