Gamla minnen rostar aldrig.

Tog äntligen tag i mina bilder, som nu är uppladdade och som till veckan dimper ner i min postlåda :) Det är så himla roligt att titta på alla foton, man färdas liksom tillbaka till den dagen då bilden togs. Jag har suttit och skrattat gott åt många av dem och det ska bli riktigt skoj att pyssla ihop min scrapbook så som jag vill ha den. Alla underbara vänner och minnena vi delar ska samlas däri, kan det bli bättre?!
Här kommer några smakprov:

 
Anette och jag, Garden Party-08


Matilda på Bremmen




Maria och jag på stadsfesten i Härnösand


Middag i H-sand




Syrran och Sara i stugan, midsommar-08


Brännbollskväll med idrottsklassen


Sofie, Emma och Anette är glada efter besök av Red bull


Ramundberget med idrottsklassen

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej skogis! Kul att man hitta din blogg =)

2009-01-11 @ 17:57:04
URL: http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Anette

Men har du skaffat en blogg utan att säga till?? Det är bra att jag får nåt att läsa nu när alla lägger ner sina bloggar =) Kram kram!!

2009-01-11 @ 18:10:48
Postat av: Camilla

Jag tänkte skriva: Tack för den dissen. Men eftersom jag är en mogen kvinna (??) så skriver jag inte de, de va ju bara ett urplock. Jag är lika lycklig på denna jord för de! Hehe..!

2009-01-11 @ 19:20:25
Postat av: Matilda

Hallå! Ryktet går... Nu har jag oxå hittat hit!:). Kram kram

2009-01-11 @ 20:40:32
Postat av: Sofie

Härliga bilder! :) puss

2009-01-11 @ 21:35:57
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0