Helg!

Så var det lördag igen och denna vecka slipper jag vara nervös, samtidigt som jag inte hade haft något emot att spela en till cup. Vågar nog påstå att jag fått blodad tand vad gäller fotbollen igen, så mycket att jag faktiskt funderar på att återvända till Ljusne under några dagar till veckan för att träna lite. Jag menar, det är väl lika bra att passa på när jag ändå är mitt emellan två kurser och därför också ledig en hel vecka!!

Gårdagen spenderades med Maria, först tränade vi och sedan blev det en riktigt lugn och skön myskväll med hembakad pizza, "äppelgott" och Let´s dance. Idag har jag och Anette skuttat runt på stan och kikat på rean, blev faktiskt några riktigt bra kap för oss båda. Min efterlängtade Camilla ringde också och berättade att hon förmodligen kommer hit den 21:a, hoppas hoppas!! Och hoppas också att jag är ledig den 22:a så jag kan följa med till Arlanda tur & retur, blir trevligt att spendera tid med henne. Även om det nu kommer att ske i en, hmm ja vad va det hon sa nu då, disel-opel kanske? Haha jag och bilar alltså, fick för mig att det var en liten bil iaf och det tror jag väl att Opel är?!

Kvällen ska spenderas på Borgmästarplan, looking forward to it!


Kommentarer
Postat av: Sofie

is it my friend? skoglund? :) puss

2009-01-11 @ 02:32:36
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0