....

Nyss hemkommen från ett pass på Royal med min trogne träningskompis Maria. Man blir verkligen som en annan människa efteråt, på så himla mycket bättre humör. Men som vi vet så finns det ju redan bevis på detta...

Imorgon förmiddag ska jag till skolan för att träffa Laxen och Soffan i bibblan, vi ska göra det sista på vårat arbete. Sedan ska jag ge mig iväg på en liten resa. Om någon nu skulle vara nyfiken på vart jag ska så kommer här en ledtråd i form av en bild.

                                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

åland

2009-01-13 @ 10:17:22
Postat av: Anonym

2009-01-13 @ 10:17:38
Postat av: världsmästare på flaggor

åland!

2009-01-13 @ 10:19:18
Postat av: Ammie & Tim

Hej Sofie! Ååå vad roligt att hitta din blogg, den kommer vi garanterat att följa! Tack för den fina kommentaren!

2009-01-13 @ 11:37:33
URL: http://skrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0