Smörpopcorn i godisform

Min lördag var precis som en lördag ska vara när man dagen innan varit ute. Först en volleybollmatch med Anette och sedan en kväll i Andersberg. Där avnjöts en smarrig måltid i form av quesadillas hos Vickan tillsammans med Jenny och Sara. Därefter vankades det Körslaget och Mamma Mia med tillhörande godisskål. Mycket snack och diverse dramatik uppstod som sig bör också denna lördag. Kvällen övergick till natt innan vi tog den vita faran och gasade ner mot city igen, trötta, mätta men belåtna. Just det, jag fick/tvingades att smaka någon sorts godis från USA också med smak av smörpopcorn, cheesecake samt bubbelgum. Jenny satt triumferande och skådade det hela med ett gott flin på läpparna. Men till hennes stora besvikelse ansåg jag att de inte var så vedervärdiga som hon tyckte. Några bilder från kvällen följer här...

           

Jag bjuder också på ett gäng fredagsbilder...

            

Kommentarer
Postat av: Sara&Jenny

Snajsiga bilder :)

2009-01-27 @ 20:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0