Tillbaka i verkligheten

Klockan är bara 16.40 och jag är redan helt slut. När jag kom hem till Brändströms igen i förmiddags möttes jag av grävskopor, stora bilar och massa människor i reflexkläder utanför porten. Väl inne i lägenheten blev mina misstankar bekräftade, vattnet var avstängt. Jippie, jag som skulle äta lunch innan skolan... 

På tal om skolan... Började en ny kurs idag som handlar om stress. Det var ca 30 st hälsopedagoger, jag och ett par andra som liksom jag läser den som fristående. I och med det här har jag satt mig i en ny sitts. Jag har aldrig förut börjat en klass eller kurs där jag inte känner igen ett enda ansikte och där alla i princip redan känner varandra (eftersom de läst tillsammans förr). Men en liten utmaning skadar aldrig!

Nu skulle jag behöva pallra mig iväg till Willys, men hur roligt känns det när det snöar massor och när jag inte har någon Camilla till sällskap. Förresten så hänger det gardiner i "ditt" fönster nu, men det är fel gardiner, för det är inte dina. 

Nej, tänk om man skulle haft en bil, orkar verkligen inte gå... 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh jag saknar våra Willy-besök!!! Ibland sticker de till i hjärtat när jag tänker på att jag lämnat dej "ensam" i Gävle..

Va? Hur kan nån ha gardiner i mitt fönster?! Tror de att de bor där eller?! Hehe :P Kram på dej vännen.

2009-01-20 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0