Studenter vs religionselever

Jag har ingen mördande träningsvärk!! Maria var till och med tvungen att påminna mig om det imorse på väg till skolan. Hallå, hur kan detta komma sig? Som jag ser det finns det två alternativ, antingen tog jag i för dåligt eller så är jag helt enkelt så pass vältränad. *host*

Det var roligt att återse mina "religiösa vänner" idag, även om ångesten för uppsatsen inte direkt blev mindre när vi gick igenom allt vi förväntas göra. För om vi någonsin hade trott att det bara var en uppsats som skulle skrivas så trodde vi fel. Vi ska också författa ett par PM på vardera 5 sidor, läsa kurslitteratur till seminarier, göra en redovisning och så var det säkert något ytterliggare som jag redan har förträngt. Dessutom sitter läraren med ett leende på läpparna när han med sin Mumininspirerande röst går igenom allt. Ibalnd vill man bara dra något gammal över sig.

För övrigt är det minsann mycket snö här hemma... Underbart, för det innebär skidåkning :)

Jag är så glad för din skull, det här är du verkligen värd!



     


Inte nog med att vi måste prata i en mikofon varje gång vi vill säga något. Vi religionare är inte studenter, vi är elever. Tackaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0