...I'm on the radio, like oh oh oooh...

Hade en jättetrevlig kväll igår, dock inte på Borgmästarplan, utan hos mig på Brändströms. Sällskapet var dock detsamma och innefattade Sara, Jenny och jag då... Vi mumsade i oss marängsviss, kikade lite på Körslaget och lyssnade på radio genom min nya klockradio (som jag fick i julklapp). Sara tyckte nämligen att den skulle ur kartongen och upp på hyllan vid sängen, just det steget var inte så svårt, det som väntade därefter var dessvärre lite mer avancerat.

Vi (läs Sara) fick in tid, alarm osv. och radion började sepla för fullt (efter att vi hittat volymknappen), nu återstod endast en liten detaj, vi fick inte tyst på helvetet! Tröck på alla knappar minst två gånger innan Sara återigen grabbade tag i bruksanvisningen och lite skrattande läste; "VIKTIGT! Om du försöker avbrtya alarmet när det aktiveras genom att trycka på RADIO ON/OFF kan radion inte stängas av".  Självklart hade vi tryckt på den knappen, men skam den som ger sig så till sist lyckades vi stänga av den och även förstå oss på en del av funktionerna... (Några bilder kommer här men kvalitén är inte den bäst pga. att min mobil inte har någon blixt).

  


Tack för en trevlig kväll tjejer, det måste göras om, med undantag från klockradion då ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att dra ur kontakten va aldrig något alternativ?? :)

2009-01-11 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0