Finally

Äntligen har vi kommit igång med träningen igen, vanligt pass idag och imorgon väntar ett stationspass. Nu är det bara att tuta och köra som J skulle sagt :)
Hade tänkt att plugga idag men i vanlig ordning blev det inte gjort. Har dock hälsat på Jenny som jag inte träffat på länge så det var verkligen på sin plats.

Imorgon väntar ännu en skoldag, föreläsning om kognitiv beteendeterapi mellan 9-16. Vem orkar egentligen sitta stilla och lyssna så länge? Inte jag iallafall, får ju myror i baken efter en timme...
Är dessutom inte alls sugen på att börja religionskursen på torsdag, har verkligen noll motivation inför C-uppsatsen. Men men, som det mesta andra så löser det väl sig också...

Nej nu har jag varit nog ointressant för ikväll, så nu sätter jag punkt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0