Ljushuvud

Har ganska nyss kommit hem från Maria där det vankades te, skorpor och Grammis.
För övrigt mina vänner så har jag idag kläckt ur mig ännu en "Sofie-kommentar" och jag känner mig snäll så jag bjuder på den:


Maria* säger:

vad har vi får post nr?

Sofie säger:

803 24

Maria* säger:

tur, då kanske de kommer fram iaf har skrivit maria wiström brändströmsgatan 9b 803 24 gävle

Sofie säger:

vadå, har du skickat brev till dig själv??

Ja vad säger man, jag satt i andra tankar då jag skrev en skoluppgift... :)

Hade massa ljus tända hos M, mysigt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha, du ska veta att jag saknar de där kommentarerna!

2009-01-08 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0