Ett tips!

Vad ni än gör så se för guds skull till att inte göra illa er så pass mycket att det måste opereras. Sitter här med massa papper från försökringsbolag som vill att jag ska skicka in det ena efter det andra och svara på tusen frågor. Frågor som jag inte förstår hur det ens är möjligt att svara på. Suck...
Ska också ta en bild på mitt knä så de kan bedöma hur ärret ser ut och kanske ge mig lite pengar om jag har tur. Två år sedan operationen nu och även om jag inte längre minns den extrema smärtan som infann sig när jag vaknade ur narkosen så är det inget jag önskar göra igen, såklart.

Nej nu får det vara nog med papperstråk idag, istället ska jag lägga in lite mer ved i kaminen och sedan dra till stan. Ha en fortsatt trevlig fredag alla ni därute.

                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0