En strålande fredag

Solen skiner från en klarblå himmel och termometern visar på -14 grader. Än så länge har dock varken jag eller kissen vågat oss ut. Känner mig lite halvmör i kroppen efter gårdagens fotbollsträning så en promenad skulle nog inte sitta helt fel...

Jag känner att jag vill poängtera att min blogg inte kommer handla om varken nödvändiga eller viktiga saker. Jag har alltid tyckt det varit roligt att läsa mina vänners bloggar och nu när en av mina närmaste flyttat från Gävle vill jag att hon ofta ska skiva i sin. Jag vill fortsätta att ta del av det enkla i hennes vardag fast hon inte längre bor i samma hus. Självklart finns telefonen, och tro mig, den används också flitigt.
Hur som helst,  man kan alltså säga att tanken bakom min blogg är att de som inte längre bor i min närhet ändå kan följa med i min vardag. Som sagt, inget häpnandsväckande eller viktigt, bara en del av mig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är så go :) Jag tycker de är kul att även jag får ta del i ditt liv!!

Japp de är jag å Anna som kommer! Jag har inte hört nånting från mannen så jag vet ingenting än.. Men du kan ju inte följa mej ändå?! :( Kram

2009-01-16 @ 15:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0