Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt hurra....
Nu är det minsann vinter igen. Det har snöat massa julaftonsflingor, ni vet sådana där jättestora som man önskar dinglade ner från himlen varje år den 24:e december. Numer är det alltså återigen ett vitt landskap utanför fönstret och kanske blev mina ut-och-springa-planer just nu obefintliga. Det tåls att tänkas på över middagen.

Jag tyckte det skulle vara roligt att göra min blogg lite mer peronlig i utseendet så idag bad jag min käre bror om hjälp. Vi (läs Johan) knåpade ihop en bildserie, som när vi sedan lade ut inte blev som vi ville. Ni kan alltså nu skåda resultatet av misslyckandet, "skulle man kunna säga sårå hehe". Vi ska ge det en ny chans en annan dag och hoppas det går bättre då. Såhär var det iallafall tänkt att det skulle se ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0