Äntligen!

Vi går som bekant mot ljusare tider och det gör numer även jag och Anette. Vi har nämligen haft en liten frisörsalong här hos mig på eftermiddagen och lagt i ljusa/guldiga slingor på varandra. Så nu kan jag titta i spegeln igen utan att störa mig på den dassiga färgen jag hade innan, härligt! Matilda kom också förbi och kollade läget samt hjälpte till lite :)

Ikväll ska jag försöka genomföra ett "Anki-pass" med mina stela muskler. Vilka muskler tänker väl ni nu, men jag kan säga att de finns gömda någonstans för ont gör dom nu. Om ni förresten inte vet vad träningsvärk är så ska idrottsläraren Sofie berätta det för er nu. Träningsvärk beror nämligen på små bristnigar i muskelfibrerna som ger en svullnad och ett ökat tryck, vilket i sin tur gör att det känns stelt och ömt. Det gick vi igenom under träningsläran och vissa saker fastnade faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Linda H

Å shit, det hade inte fastnat hos mig iaf.. Satt precis å fundera hur i h-v man kan få så ont i kroppen =)

2009-02-16 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0